Pozycjonowanie stron w Krakowie – poznaj preferencje użytkowników
Widoczność organiczna, prowadząca do zwiększonego ruchu na stronie, jest ogromną zaletą SEO. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest wysoce ukierunkowana i zorientowana na klienta. Skuteczna strategia SEO pomoże dostarczyć Twoje strony internetowe do odpowiednich odbiorców za pomocą odpowiednich zapytań wyszukiwania. Ponieważ użytkownik już szuka tego, co masz do zaoferowania, widoczność organiczna napędza wysokiej jakości ruch do Twojej witryny bez próby zachęcenia lub przekonywania odwiedzającego.
SEO oferuje imponujący zwrot z inwestycji
Podczas oceny kanałów marketingu cyfrowego zwrot z inwestycji (ROI) jest często kwestią priorytetową, jeśli nie najważniejszą. Podczas gdy wyniki SEO wymagają czasu, wysokiej jakości strategia ostatecznie zapewnia imponujący zwrot z inwestycji.
Leady w wyszukiwarkach oferują blisko 14,6%, prawie 12% wyższy niż tradycyjny marketing – jednak jeśli Twoja witryna znajduje się na dole strony drugiej, trzeciej, czwartej lub wcale, leadów prawdopodobnie nie będzie. Z drugiej strony, pierwszy wpis w Google otrzymuje 33% całego ruchu wyszukiwania. Widoczność w wyszukiwarkach bezpośrednio koreluje ze zwiększonym ruchem w sieci i zwiększonymi przychodami, dzięki czemu ROI jest jedną z najważniejszych korzyści SEO dla wielu firm.
SEO zapewnia promocję 24/7
Wysiłki związane z optymalizacją wyszukiwarek nie kończą się po godzinach pracy. Treść nie znika po wyczerpaniu budżetu, na przykład w przypadku płatnych reklam. Rankingi osiągane dzięki SEO promują Twoją witrynę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wykorzystując bezwzględnie (co najmniej) 60 000 wyszukiwań w Google, które pojawiają się co sekundę. Po raz kolejny SEO jest wyjątkowe, ponieważ umożliwia Twojej firmie dotarcie do użytkowników, gdy oni Cię szukają – a nie na billboardzie wyłaniającym się z miasta. etap lejka marketingowego. Chociaż post na blogu ze szczytu ścieżki lub ze środka ścieżki początkowo nie będzie konwertowany, treści takie jak ten budują lojalność i świadomość marki – cechy, które prowadzą do konwersji.
SEO jest nie tylko dla organizacji z jedną grupą docelową. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest równie skuteczna w przypadku firm skierowanych do różnych odbiorców, być może korzystających z tej samej usługi.